Service
Hos os er en privatleasingaftale altid inklusiv service. Du betaler en fast månedlig leasingydelse, og skal derfor ikke bekymre dig om uforudsete udgifter til service. Det er altid en stor fordel at have et sikkert bilbudget, hvor du ved præcist, hvad du skal betale hver måned.
Herunder kan du finde svar på de spørgsmål, vi oftest modtager vedrørende service.

Ofte stillede spørgsmål
Er en serviceaftale altid inkluderet?
Ja, en serviceaftale er altid inkluderet i en aftale hos Privatleasing.dk - og den kan ikke fravælges.
Skal jeg overholde serviceaftalen?
Ja, som leasingtager er du forpligtet til at overholde de gældende forskrifter i bilens instruktionsbog og servicehæfte.
Hvad er inkluderet i serviceaftalen?
Serviceaftalen dækker de service- og vedligeholdelseseftersyn, der står skrevet i bilens instruktionsbog. Derudover dækker serviceaftalen reparationer som følge af normal slitage og nødvendige trafiksikkerhedsmæssige reparationer, påfyldning af væsker og udskiftning af pærer og viskerblade i forbindelse med service.
Skal jeg bruge bestemte værksteder, når bilen skal til service?
Så længe du bruger et autoriseret mærkeværksted, stiller vi ingen krav til dit valg af serviceværksted.
Er erstatningsbil ved service inkluderet?
Nej, men du har mulighed for at tilvælge erstatningsbil til din privatleasingaftale.
Hvad gør jeg, hvis der opstår et nedbrud på bilen?
Først skal du kontakte et autoriseret mærkeværksted nær dig, så de kan hjælpe dig.
Har du brug for at tale med os, skal du skrive til leasingaftale@jyskefinans.dk.

Spørgsmål til bil eller leasingaftale?
Er der opstået spørgsmål undervejs? Er du i tvivl om, hvilken bil, du skal vælge? Kontakt os, så vi kan hjælpe dig i retningen af din nye privatleasingbil.